Rainbow Tumblr Themes
"

Kalau syg, pendam habis-habisan.
Doa supaya disatukan. Bila dh halal barulah luah apa yg kita rasakan.


Barulah mcm semanis gula.
Gitu.

"
-(via thisisme-noah)
"

Dah terbiasa bila berjalan
akan ada tangan yang memimpin

Tapi bila makin meningkat usia
aku belajar berjalan sendiri
mungkin jua berlari
lupa akan tangan yang mengajar
aku untuk berjalan

Dan tiba masanya aku jatuh
— menyembah bumi

aku mencari tangan itu
tangan yang memimpin aku dahulu.

Mana?

"
-

(via tipikalgeek)

dimana kamu? aku masih menanti.

(via ummuhani143)
"

log in facebook,
stalk orang,
refresh,
scroll down,
scroll up,
takda apa yang menarik,
log out.

log in tumblr,
senyum sampai telinga,
dah jatuh hati kat tumblr kot? :)

"
-

(via angahalim)

saya juga. mungkin sudah jatuh cinta barangkali

(via ummuhani143)
"I am not a sweet talker , so don’t hope to much or you’ll get hurt"
-(via ummuhani143)
"

Lihat langit.
Tersenyum.

Ya Allah…
Campakkan rindu ini.
Tepat ke hatinya.

"
-

(via gadistudunglabuh)

rindu Dia. adakah Dia juga merindui aku.

selangkah aku kepadaNya. beribu langkahNya kepadaku

(via ummuhani143)
"Ada yang diam-diam merindukanmu : aku"
-

(via trinopiyanita)

me!

(via ummuhani143)
"Sebab rezeki datang pada mereka yang selalu rajin menjemput pagi. Bersujud di kala yang lain sibuk terlelap."
-

(via fitya275)

adakah kita melakukannya?

(via ummuhani143)
"

Allah masih pegang hati ni. Dan Allah akan sentiasa pegang hati ni, Sebab memang hati ni milik Allah. Sepenunya milik Allah.

— Kuatlah wahai hati. Kuatkan benteng iman mu. Jangan biar nafsu menguasai.

Moga-moga sentiasa terpelihara. Moga-moga ia belum mati. :’) Moga-moga.

— Sihat selalu wahai hati.
Astaghfirullah. Astaghfirullah. Astaghfirullah.

1:58 PM
170414

"
-(via ukhtyseha)
"

Pandai berlakon and berpura-pura dalam menyembunyikan rasa hati tu kadang ada baiknya. Bila depan mereka, mereka x syak apa apa.

Tapi kadang aku nak jugak rasa bila ada seorang dari mereka faham apa yang aku rasa dan tawu semua tu lakonan semata mata.

Lama-lama aku jadi heartless bila aku dah biasa macam ni. Rajuk sendiri. Terasa sendiri. Menahan rasa sendiri. Tanpa ada yang tahu.

Takpe. Aku x simpan pun dalam hati. Allah ada untuk tolong aku buang rasa tu. Mereka tetap sahabat aku. Terima kasih atas segalanya.

"
-(via velvetmerah)
"You find your true friends when you are broke. They are the ones who stick around and help you."
-(via lovemebunga)